Ooh tack nu kom det! :S

Jaah som vanligt allt på engång när ska jag sluta med detta då ... jaah jag blev dumpad nej jag reagerade typ inte :S
jag bet ihop... sen spelade jag på att jag mårbra jag känner ingenting jag är helt känslolös... haha lurade jag dig också ?
jaah kanske det lurade mig själv gjorde jag iaf .. trodde nästan att reaktionen aldrig skulle komma men visst fan gjode den det... vid det dummaste utav alla tillfällen! Jo då ingen har tid att ge mig den kramen och dom orden som jag såååå skulle behöva just nu  ... eller iaf säga kom hit och gör någonting nu! trodde inte att det skulle komma nu inte så här trodde inte att jag skulle bli så här igen ... :S
men nu blev det så ..

Löser sig? självklart gör det det!
Om jag kommer över det? Klart jag gör.
Men om jag tänker stänga in mig så där igen?  det vill jag inte men troligen händer det nåt mer så antagligen, jag gör alltid så här!

Farmor tog ett och ett halvt år innan jag grät ordentligt och sörjde. Farfar det har inte hänt än .. ligger det och väntar? Jimmy jaah en månad eller tre veckor nästan iaf.... Nej nu är vi bara vänner inget mer tvekande inget mer gå tillbaka göra slut igen nej NU sätter jag ner foten. Men du är iaf min bästa vän om du vill vara det!?  <3



Jag tycker fortafarande att känslor är det finaste som finns! <3

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0