Promenad med Emma :)

Idag blev det en promenad med Emma det var mys!
Känner mig sådär duktig som man känner sig när man har gjort något som man sagt att man ska göra länge fast än det inte blivit av, man känner sig duktig från top till tå. Underbart e det! :)
Det var riktigt mys och att gå spåret gick mycket snabbare än vad jag minns! :D
Det ska bli en ny vana en bra vana, precis som att sitta rak i ryggen vid datorn som jag aldrig gör ^_^ men det ska också bli en ny vana :D
Jag ska också ta för vana att dricka en sån där proteindryck som mellan mål när det är långa dagar iskolan och en vid varje tillfälle jag tränar.
Det är bra för mig, iaf nu ibörjan sen blir det att trappa ner på dom :P

Till veckan så ska jag beställa tid för den där massagen också som jag tjatat om sen jul ^_^
Lika bra att passa på nu när jag är duktig :)

oooh hoppas maten blir klar snart vill åka till emma nu ! ^^ xD

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0