Promenaden med sis..

Var ju ute och gick med das syster igår ... det gick väll .. hon gnällde och jag fick henne att gå ett varv extra med mig! :)Vi pratade lite dock inte alls om det vi borde prata om men... det kommer väll hon ska följa med ut några dagar i veckan nu ...   
och sen ska jag och emma gå några dagar i veckan också det känns bra jag e på gång nu .. i eftermiddag så blir det att gå själv men det kan bara va gött tar ju inte alls långtid ... sen MÅSTE jag plugga också ... men vi får se idag sitter jag med noll inspiration ... skulle behöva massor nu .. men nej den ligger nog kvar hemma och typ sover eller nåt :S
Jag ska iaf göra en personlig vapensköld idag ... får se om det blir nåt ... har iaf hela dagen på mig! 
menmen inspirationen kom nu! snälla?!
Jobbigt läge detta men det lossar kanske snart...
jaja slutar vid tre idag ... lyckades glömma nycklarna imorrse också lyckat tyr att jimmy har min extra nyckel! 
 vad skulle jag göra utan honom? ;) 

E det nån fest till helgen då?  
E sjukt festsugen men icke sa nicke hittar ju inget .. tur att det snart är valborg! :) 

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0