så var det städa?

haha mja .. det var ju så det var tänkt men jag är jätte trött .. blir det av minsta lilla just nu .. :S
men jag måste iaf fylla en kartong som ska upp på vinden .. så kanske det blir lite mer ordning här snart .. vore ganska bra ..
Jag har hamnat i en sån där ondcirkel, orkar inte städa (för att jag är för stressad) - kan inte stressa ner (har för mycket skolarbeten eftermig) - orkar inte ta tag i skolarbetena (för att det är för stökigt)... vart börjar man då? :/
Jaja nu börjas det lite med städningen iaf .. och sen ska jag skriva lite på ett grupparbete vi har (ska iaf inte sänka andras betyg pga att jag inte orkar och är lat(?) eller vad man ska kalla det .. den ondacirkeln grundar sig ju i lathet ^^)

Men nu blir det kartongen! sen lite plugg och sen kanske städa lite till om jag orkar då .. xP

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0