slappa är mitt andranamn ^_^

Nej nu ska det nog bli lite ändring på det jag sa ju att det var dags men inte har jag gjort ett skit åt det än ^^ 
men idag är det helt okej väder ute så en promenad ska väll jag orka med och sen lite styrka och en prodeindryck!
Mamma köpte lite sånna åt mig .. efetrsom att hon heltplötsligt kom på att hon faktiskt vet hur det känns att rasa ivikt så fort man lyfter ett finger :P
jaja hon kom på det igen ... så då behöver jag aldrig mer höra allt det där andra? haha jo få se hur långtid kan det ta .. en vecka sen så kommer nog den andra storyn tillbaka ^^ 
Ja man är ju van nu .. men iaf blir lite trött.... känns bra att inte bo där längre...

Fast igår så kännde jag att jag saknade allt där borta lite grann.... nu tycker alla som känner mig att jag är helt dum i huvudet xP  och kanske är jag det ... men jag saknar inte stämningen eller känslan jag saknar Jenny och hur mamma är (när hon är som en mamma ska va) och sen saknar jag huset och mitt rum, mormor och morfar (som jag ska till på måndag :D) träffar inte dom så ofta som jag gjorde när jag bodde hos mamma ... Men samtidigt så är det som ni säger det märks på mig att jag mår bättre nu jag känner mig gladare och jag slipper dom där känslorna iaf till stor del...

Jag har inte haft någon extrem deprition sen jag flyttade hit... det är en bra sak, sen så har jag inte haft lika stora vikt svakor som jag hade när jag bode hos mamma... fast ändå var det mat oftare där :S

Men huvudsaken är att jag mår bättre och jag håller fortfarande på mina ideal om framtiden och allt sånt som jag inte tänker skriva detaljerat om här xP



Jag borde städa min garderob också .. gillar inte att det är rörigt även om det inte syns längre ^^
ska få lite nya låder sen jag gillar dom små svarta som man kan köpa på IKEA :P

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: sara Andersson

kolla gärna in min blogg:)

2008-04-13 @ 12:53:48
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0