Sovit hos min Nerd!

Jag sov hos min lilla nerd natten till idag (måndag till tisdag) och det var massa mys! och fotande och lite läskigt! :O
Jag får bilderna imorron så då tänkte jag lägga upp lite ! :)
Jag har fått lite färg idag förrästen om någon kännde att dom ville veta .. inte mycket men så att jag ser det just nu .. ;)
Det gillas! <3

Sen så känner jag en sån här saknad utav kärlek som stömmar genom kroppen och jag vill ha kärlek och sånna där mysiga kännslor i massor! (jag vet, men du förstår?)

Jag behöver nog lite "Kärleksmys"... ;)


Men nu så borde jag sova har typ feber och sen så ska jag upp imorron! Skolan håller ju tyvärr på en månad till innan lovet kommer :/

Och du myslort, bli frisk för fasen! <3 (:


Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Alltid mysigt att sova med sin egna nerd ;)

2008-04-23 @ 13:28:22
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Erik Keding

Okej då... för min flicka är faktiskt ingen nerd :D :P

2008-04-24 @ 17:34:34
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0