All kärlek är bra kärlek! <3

Japp då så en dag som kommer innefatta städning och att umgås med Emma väntar och städningen har iofs redan börjat :P borde rensa ur min garderob men det kommer inte hinnas med idag. Borde göra en ny design till bloggen men det kommer inte hinnas den närmaste månaden. Borde göra alla svenska arbeten som jag inte gjorde förra året för att kunna få G i svenska men det lär inte hända någonsin. Borde göra mycket, men mitt liv ligger lite före ^^ Jag är 17 år, har redan gett ut en bok, har redan blivit erbjuden mitt drömjobb, har redan ett jobb som jag älskar (dock så tjänar jag inte ett öre på det^^), har alldeles för mycket skolarbeten för att mitt liv ska gå ihop, behöver; ett extra jobb som ger cash, lite närhet (A), en egen bostad!, en resa till en varm plats, slapna av, boende en månad i stockholm under praktiken, mer tid, mitt snygga ragg! ^^
Jag vet att min månad i stockholm kommer bli min fot in i drömlivet jag vill ha! Jag vet att det kommer bli en utav de roligaste månaderna i mitt liv. Jag vet att den månaden börjar vecka 37 och jag vet att mitt snygga ragg väntar och längtar tills den veckan i samma utstreckning som jag gör. Och jag vet att vägen dit just nu är lång fasten allting äöndå är så nära! Min dröm mitt liv som jag vill leva det är där! och allt jag behöver för att komma dit är någonstans att bo fyra veckor. ^^  I will make it! (:
Som jag brukar säga "Det löser sig!" och det gör det ju faktiskt alltid ^^ 

All kärlek är bra kärlek, två dagar kvar tills skolan börjar.

Puss på er kära läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0