Hej Anonym!

Min självkänsla är ganska hög just nu men jag kan lova att det har den inte alltid varit! Men man måste börja tro på sig själv titta på sig själv och tvinga sig att se den man vill vara för då blir det så tillslut det kanske låter konstigt men det är sant, när jag ser mig i spegeln så händer det att jag säger sager som "fan vad snygg jag är idag" eller "ojdå här gick det visst hett till inatt" inte för att jag tycker det eller för att det är så, utan för att det för eller senare ska bli en sanning. det jag vill se och det jag vill höra från andra kommer först från min mun. och självkänslan och säkerheten på sig själv växer när man vågar säga vem man är på insidan högt det är då det närmar sig verklighet!

Hoppas att du läser det här nu! och att det ger dig någon hjälp påvägen! :P

Pussar och kramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0