Hej Bloggen btw!

Jag är sämst på uppdates just nu iknow! men så gåre ibland, har jobbat i femveckor får skylla på det. men annars leker livet och jag mår toppen just nu hoppas det håller i sig :P
ska ut och gå med emma snart :)
prata massor! har inte träffat henne sen maskeraden i lördags som btw blev en stor lyckträff! :P
lösnaglarna har suttit kvar tills idg när jag träffade linn på stan! :P 
imorron e sist dagen på jobbet! <3
och sen på lördag blir det film med vännen och sen ut till replokalen och träffa pojkarna som jag tagit ett oftivilligt brake ifrån! så bli trevligt och kul som fasen och se vart dom har kommit! :)
men nu måste jag rusa! :P

Pusspuss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0