lite snabbt!

Tänkte bara dra veckan som varit veckan som kommer lite snabbt mest för att påminna mig själv om vad som måste göras :P
I onsdags så flyttade jag in hos min Nerd och hennes vovve på gruvlyckan mysigt som fasen och i torsdags så började skolan!  det började bra och sen så svimmade jag  någon timme innan lunch yey underbart all uppmärksamhet mot mig .... ville bara sjunka genom jorden ^^ fick iaf senare reda på att det berodde på medicinen jag tar för knät ^^ så dosen fick trappas ner med en tablett/dag, så nu tar jag bara två om dagen ist. Hoppas det hjälper!

Fredag Skolan dag 2 Lika bra som dag 1 om inte bättre med tanke på att folk (min lärare) hade släppt det där med att jag svimmade då ^^ Vi började planera för studenten och jag fick veta att mitt PA inte gått igenom! OMG, men det var inte så farligt allt jag behöver göra är att prata med rektorn på måndag! så e det problemet löst sen! Great! :D Kom fram till att det är endast två veckor kvar till APU:n, och jag har ingen stans att bo! :O  Men nu har jag pratat med en jättegullig tjej idag så vi får se om jag kanske kan bo hos henne. Det vore toppen! men vågar inte hoppas för mycket så jag ska ringa runt till massa vandrarhem på måndag i hopp om ett billigt erbjudande eftersom jag behöver stanna en månad! (:

Yey det gick fort och där tappade jag alla läsare, right? lagom tills jag ska berätta om mina kommande planer ^^  :P

Ikväll bär det av tillbaka till Linda och Zipp! :)
Och imorron ska jag träffa Jimmy på stan, det e trevligt!

På måndag händer något jag ser fram emot mycket! Jag ska ta en fika med Lisa på stan efter skolan för att diskutera min blivande tatuering! Hon ska nämligen rita första skissen och jag tycker att det ska bli jätteroligt! :D det här är väldigt spännande! Ska tatuera in den någon gång efter att jag kommit hem från stockholm ska kolla upp något bra ställe sen också får se om jag ens gör den här istan men det lutar åt det hållet iaf :P

På tisdag ligger planerna mot ett IKEA besök med Linda det ska bli trevligt! :)

Och på onsdag ska vi nog på tahi- buffé i Kr-hamn! Mys! :)

Och belive it or not men resten av veckan är hittills oplanerad! xO ^^ haha

Pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0