Min dröm så nära! :O

Vet ni hur det känns att kunna se drömmen i verkligheten och ha den precis framför näsan fast inte kunna grepa den?!
Jag blir tokig!
Allt är så otroligt nära nu, det är helt sjukt. Men jag vet inte om jag kommer lyckas iaf, jag har ingenstans att bo!
En månad kvar ungefär, fyra och en halv vecka närmare bestämt. Sen börjar praktiken och jag har den bästa platsen för mig! Men jag har ingenstans i stockholm där jag kan bo under den tiden, ingen som har en idé på hur det skulle kunna gå och lösa det problemet? Någon som vet ett rum jag kan hyra eller nått? Eller ett billigt vandrarhem eller motell jag kan bo på?
Jag är lite smått desperat så vad som hellst går nästan.

Pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0