Vad man tror att man behöver..

..är ibland något helt annat än vad man behöver :)  haha att man kan bli så glad av att höra något man trodde att man inte ville höra. Jag trodde att om det var svaret skulle det va jobbigt men knappast, för jag känner likadant. inte erkända jag det iofs men det hör inte hit jag erkänner aldrig sånt .. det bara funkar iaf ^^
Svaret jag väntade på var det jag fick och inte det jag trodde att jag väntade på.

som en vän nyss sa tjejer tror för mycket, men killar tänker för mycket tycker jag. Dom vill ha raka svar jag vill ha raka svar, kanske är jag hälften man?  Nu menar jag innombords och inte någon annanstans ^^ xP

aja puss och gonatt nu lär jag sova gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0