Stora problem! ^^

Vad ska jag ha på mig?
Den svarta coctaile klänningen ? Den svarta snygga från teneriffa? Eller kanske något av dom plaggen jag köpte till förra året men aldrig använde?  Linnet och ett par svarta byxor? 
Troligen blir det förstnämnda + en grym sminkning! Håret fixade jag idag och det ser fantastiskt ut! :)
Ögonfransar... långa, korta, extrema eller dom tuffa? Glitter? Ja i massor .. fast inte förmycket ^^
Haha iår blir det nog mer fokus på hår och smink än på kläderna.. silver är nyår... ska bli kul och se vart fantasin bär imorron och vart min look hamnar men lyckat det är mer än ett löfte ;)
Nu blir det en omgång till med bus och sen sängen ;)

Puss gonatt och Happy new year! <3

Kommentarer
Postat av: Micha (hitcity.no)

Ta på dig det du gillar bäst, men akta urringningen :D

2008-12-31 @ 01:48:58
URL: http://djmicha.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0