Tomtefest!

Ikväll blir det tomtefest på min minsta systers skola! Mysigt! :)
Sen siter jag i valet och kvalet, ska jag skicka ett sms eller ska jag bara vänta?
Borde jag höra av mig eller inte?  haha ^^
Ibland har man ju problem av storvikt alltså ^^
Bestämde mig även för att börja jobba igen efter jul och nyår, d¨menar inte jag något avlönat arbete eller något sånt utan arbetet med bandet! Fan vad jag saknar pojkarna! <3
Replokalen, glädjerusen, känslan av att höra till och lyckan i hjärtat när jag ser hur dom utvecklats! Jag vet ingen bättrekänsla oooh jag känner mig så otrligt stolt, jaah ni har rätt alla människor som jobbar med band och som säger att det är som att ha barn! Man kan bli sur besviken och ledsen men när dom gör något bra oooh vad glad och stolt man blir! <3

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0