"Ett hus består av väggar och bjälkar; ett hem byggs av kärlek och drömmar."

Jag bor i ett hus,
jag har två hem,
i huset bor min mamma och henns familj,
mitt ena hem är hos min pappa
och det andra är i DIG <3


Jag är som mest hemma när jag ligger på din mage med örat på din bröstkorg och hör ditt hjärta slå <3
så skulle jag kunna ligga i all oändlighet! (A)


Jag älskar dig och det finns ingen som är så underbar som du är! <3





Det börjar bli dags att sova nu, min min hjärna går på högvarv!
Vet inte om det finns något vettigt alls som rör sig där inne egentligen..men jag tänker på allt som jag någonsin gjort, allt jag slösat tid på att ångra.
Det är ju redan gjort släpp det nu och gå vidare!
Det är mitt nya tänk, eller jag ska iaf försöka att tänka så att älta saker gör ju iaf ingen nytta. xP
Att gå vidare däremot lära utav misstagen och göra om göra rätt! Det funkar ; )
(
Det är ju vad jag säger till andra, varför är det så svart att följa sina egna råd? dom e ju ganska bra xP)



Kärleken till dig kommer jag alltid att bära på! DU är mitt allt!



Pusspuss & Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0