fy fan...

det där vill man ju hellst slippa .. men men behöver pengar ... men att pracka på folk saker över telefon suger röv!
i hate it! ^^
jaja men jag får bita i det sura äpplet ett tag, behöver pengar så det skriker om det... och vem vet man kanska vänjer sig .. :/
saknar dig älskling hade gett vad som helst för en kram från dig just nu ;)
Nej men om jag kommer må så här efter varje gång så kommer jag inte stå ut länge ... men kanske fram till sommarn iaf.... :P
måste nog fixa ett annat jobb xD
jaja nu blir det sova! och imorron ska jag pyssla med min syster och va med kattis!
Och sen kommer min sötnos hem .. fast honom kommer inte jag få träffa förrän på fredag iaf men ändå ;D

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0