Biljett till cirkus fransson 10 kr! xP

Välkommen in! ^_^
haha nej men ibland så kan man fundera på vad fan min familj håller på med .. låter ju som om dom slår ihjäl varann här ibland :O
"Cirkus Fransson - Hårda ord och inga rättvisor"

haha det svåraste när dom börjar e att koncentrera sig på det man ska göra eller det man gör ... :/
menmen ..

Idag så jobbar han, och jag borde plugga i massor men här sitter jag och redigerar bilder till boken ist ;) Det är ju bra iofs men jag borde göra så mycket mer, matteprov på torsdag och en engelska inlämning... fast då har jag ju lektionen på mig iaf! Det e bra.. ska göra lite matte innan jag går och lägger mig sen också^^

Jag och Elli var och snackade med förlagssnubben i Kristinehamn idag, dom ska hjälpa oss att ge ut boken och sen så står dom för alla tryckkostnader! Kärlek till dom imassor! <3

"Jag har saknat dig sen du gick, men nu är du tillbaka,
är du här för att stanna för alltid?
Jag hoppas det! Du äger mitt hjärta min själ ovh hela mig!
För mig, framför mina ögon så finns ju bara bara DU! <3"

Jag älskar dig sötnos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0