Bite me, I'm yours, if you´re hungry, please understand!

Matteprov imorron och jag tror att jag fattar det ^_^
Hoppas på ett VG och jag tror inte att det e helt omöjligt heller .. mja det vill säga om jag inte börjar nyna på aqua's låt som jag haft på hjärnan sen igår ... fick ett nostalgi ryck och satte i skivan .. och nu hör jag fortfarande lollipop eka i huvudet xP

"Come with me, honey, I'm your sweet sugar candyman (oooh)
Run like the wind, fly with me to bountyland (oooh)
Bite me, I'm yours, if you're hungry, please understand (oooh)
This is the end of the sweet sugar candyman

Oh my love, I know you are my candyman
And oh my love, your word is my command
Oh my love, I know you are my candyman
And oh my love, let us fly to bountyland"

får se vad jag fyller ut mitt A5 papper med .. har skrivit så tips och regler till mig själv men den e bara lite mer än halvfull :O får se vad som hamnar där xD (jag får skriva vad jag vill xP)

Älsklingen va här förut också! Det var mysigt och jag längtar tills jag får sova med honom .. till helgen! ; )
och ha honom brevid mig när jag sover jag lovar jag är i himlen (A)

Men nu ska jag duscha och sova!

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0