Kärleken tar inte slut (:

Det finns saker man bara vet, som man inte kan förklara.. som inte borde behöva förklaras. ; )
sånt som man kan se, som kanske inte alla kan se ..
sån som är och existerar utan att någon annan vet... och ibland så måste jag säga att det känns mer äkta, än det som syns och som alla vet om.

Om vänner är som stjärnor, så är du som månen.
Du kommer ensam och det finns bara du!
( :

Allt jag älskar ser jag i dig, allt som betyder något finns i dig och mitt hjärta bär du med dig överallt.

Kärlek som är äkta måste inte synas, den behöver bara finnas. <3


Cause I can't stop loving you,
No, I can't stop loving you,
No, I won't stop loving you,
Why should I?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0