men vad trött jag blir!

Aldrig att du köpte den för 25 spänn .. och aldrig att du har ens köpt den... jag blir så trött varför är det bara jag som uppmärksammar det,
bevis ett; en snygg bh med bygel får du inte för 25 kr snarare 125!
bevis två; inget kvitto.
bevis tre; fel storlek
bevis fyra; det är ta mig fan inte första gången du snor något ungjävel!!!!!!

Nu är det dags att öppna ögonen lite pappa, hon har inte tur och hittar billiga saker varje gång hon är på stan!
Glitter har inte ALLTID fynd påsar! och om dom har det när hon är där, så innehåller dom knappt hälften utav det hon får med i dom ...
och man brukar inte behöva fundera över hur mycket allt kostar speciellt inte om man gör ett sånt fynd som hon gjorde med den där klänningen!
Vakna vad fan e det bara jag som ser det?!

Fan vad jag blir trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0