Mys med mig?!

Nu e det dagen efter nyår!
Det är nu 2008 och mitt nyårslöfte om att börja leva hälsosamt, bröt jag redan vid frukost ; )
Det blev en kladdkakebit och fruktsallad med grädde ^^

Jag behöver mys nu eller nej men jag vill ha mys! ; )
Det snöar ute och det är den första januari 2008! Det kan inte finnas ett bättre läge för mys ; ) Eller?!

Men det här året ska bli, ett bra år! Det har jag bestämmt, det ska bli minst lika bra som förra året! ( :

Det var jättebra hos Emelie och Kim igår!
och hos Erik med sen ; ) fast när jag kom så hade han typ däckat på toan :O
Så idag e jag fortfarande full och jag börjar bli bakis sakta med säkert ^^
men snygg e jag iaf xD haha : P (eller nåt^^ )






Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, men du åt ju fruktsallad iaf ;)

2008-01-01 @ 19:45:21
Postat av: Suchi

haha jao det e ju sant iofs ;)

2008-01-01 @ 23:43:41
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0