Trött!!!

Skulle kunna somna nu gud att bara kunna åka hem och sova! ^^
Måste ringa massa samtal idag .. men asså orka! xD
det blir nog en dag som alla andra att åka hem snacka lite i telefon med någon "viktig" fillur och sen bara sitta vid datorn i några timmar :P
Fast imorron blir det lite annorlunda! Ska på möte om campingscenen (arvikafestivalen), kanske ska vad med och grejja med den iår! det vore sjukt kul iaf!
Blir det ännu mindra tankar på skolan :P haha
nej men nu måste jag fan ringa om apun och sen till hon på P&L!
hon ville att jag skulle ringa idag så det får jag göra .. eller kanske ska vänta en dag så att jag verkar lite upptagen och inte så desperat ^^xD
men vi får se ringer nog idag iaf, jag vill ju inte verka slapp och slö heller :P även om jag är det .. haha xD
Måste skaffa ett extrajobb nu också .. behöver verkligen pengar i sommar!

Sen så Fyller pappa 42 idag och Emilia 16! :P
får skicka ett sms till henne sen!
saknar henne enormt har nästan inte träffat den tjejen på ett år .. eller jo träffade henne i sommras ;)
men iaf det var längesen ... :/

kattis drar till rom nästa vecka också! JAG VILL MED!! ^^;)

men nu måste jag nog fortsätta med den grafiskaprofilen... den ska va klar på fredag! :O

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0