En sommardag! :)

Tyvärr så spenderades denna äkta sommardag på jobbet, hade dessutom "försovit" mig, eller jaah jag jobbar ju när jag känner för. men jag känner för att jobba mellan sju och fyra för då får jag gå hem hyfsat okej i tid.
Idag kom jag till jobbet halv nio, jag vaknade åtta med världens panik känsla... tror att den satt kvar sen igår :S
Jobbigt sånt där, fick världens depp attack igår inte konstigt kanske med tanke på allt som snurrade i mitt huvud då!
Jag kände det där suget efter tatueringen som ska göras så snart jag fyllt mina arton jordsnurr, behöver den att titta på när det blir sådär! jag vet att när den sitter där så kommer det va en annan sak att stoppa dom där tankarna och känslorna som bara kommer pågrund av ett namn eller att en person nämns.
Den här gången var det inte han som nämndes utan hon, hon med det myttande leendet, hon som sprutar ut lögner likt en vattenspridare. Hon som vill vara min familj. Det kommer hon aldrig att vara igen inte efter allt det här inte kännslomässigt iaf, måhända har vi samma kött och blod, men blod är inte tjockare än vatten! Inte i det här fallet. Hon är inte den hon säger att hon är det kan hon omöjligt vara! Då skulle hon aldrig göra såhär mot mig!
Varför förstöra mitt liv?

Jag blir så trött...när kommer jag ha lyckats radera ut det här då förragången tog det fyra år.  Den här gången är det lite värre saker hon säger.
Men nu ska jag sova!

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0