Ge mig en önskan.. ?

Hallå!
Har inte direkt skrivit på ett tag, men nu tog jag tillfället i akt^^ sitter hos sofia och hon skulle äta! :)
Jag har jobbat endel och inte haft ricktigt ork eller tid till att skriva nu under förra veckan så får se ska försöka få någon bättring på det men det kommer väll igen när jag får tillbaka orken :P "att gå upp fem på morronen är inte min grej" som har blivit min ursäkt till det mesta just nu ^^
sen så blir saknaden av vissa saker mer och mer påtaglig vilket inte alltid är helt underbart ... eller snarare aldrig är underbart!
Men det som ändå gör mig mest arg är att jag har fått känslor som ibörjan bara var lite kul men som nu känns lite dumt... det drar nämligen tillbaka min "mask" vet att jag har skrivit om det förut det där faktumet att när jag mår dåligt eller känner att jag inte borde känna på ett visst sätt så drar jag på mig den där jävla masken! Den där som får mig att agera lika "perfekt"
och bra som jag gör annars fast jag egentligen bara vill skrika rakt ut och falla ihop i en hög på golvet.
Men masken har sina fördelar också, den tar bort depritionerna, paniken och all rädsla om än bara tillfälligt.
Men någon jag önskar att jag hade som fungerar lite mer permanent är ändå någon att mysa med, av någon anledning så kan det va allt jag behöver, en kram och någon som håller om mig en stund. Inget mer bara det, skulle göra så mycket!

Men nu tillbaka till att hitta på något att göra gissar jag på :P 
Ha det fint, ska försöka fota på jobbet någon dag tänkte jag !
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0