Ge mig något att hålla fast vid...

jag faller. Det känns så!
jag vet fan inte vart jag ska ta vägen det är aldrig lätt det vet jag, men det här är bara sjukt. Om två månader då är jag 18. då kan du inte göra något längre ingenting kan du säga, jag blir myndig, för mig betyder det allt! Just nu så betyder det ett liv värt att leva, en heldel drastiska förändringar kommer ske redan den dagen jag fyller. Min frihet, jag kommer välkomna den och allt vad det innebär med öppet hjärta. Den dagen ska firas så att det skriker om det, du kommer inte missa att jag går. Det är dagen då jag kommer berätta för dig att halvåret som återstår innan studenten och allt sånt är din sista chans någonsin. den dagen jag flyttar är kanske sista gången du ser mig.
Du må ha bärt mig i nio månader men det ger jag fan i, visa lite jävla respekt människa annars tänker fan inte jag göra det!  
Allt jag har idag är ingenting mot det som kommer va om några år.

Så får se vad du säger när prinsessan försvinner och jag sparkar bakut! :P

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ibland mår man ju bra och ibland dåligt men i det stora hela verkar du ha ett ganska bra sjäälvförtroende, hur skaffar man sig ett sånt? Jag har en sån låg självkänsla att jag bara vill sjunka genom jorden och det måste ändras NU!

Jag är faktiskt lite rädd för jag äter inte som förr och jag är, enligt folk inte alls överviktig.



kram!

2008-08-04 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0