Hemma igen!

Nu blir det ett hyfsat långt inlägg gissar jag på för dom här veckorna har det hänt massor! C:

Jag börjar där det började (haha låter som jag ska skriva en saga eller nåt jue^^ )
Iaf när jag jimmy hämtade mig för att vi skulle åka till borlänge så kom jag i sista stund på att jag skulle mata kaninen! Tack och lov för det. Annars hade inte han fått mat förrän dagen där på stackaren.
men iväg kom vi tillslut iaf! och så hämtade vi madde inne istan. jag fattade dock inte vart hon var först och vi åkte lite fel (A)
Men snart var vi på väg till borlänge! :D
Bilresan är väll inte mycket att tala om men när vi kom upp så slog vi upp tältet och festen drog igång väldigt snabbt! C:
Ungefär lika snabbt som jag började inse att jag saknade en viss person väldigt mycket mer än vad jag hade trott att jag skulle göra och jag insåg att jag inte ens skulle ha möjlighet att prata med människan förrän jag kom hem .. (iofs så har jag inte mer än pratat med personen sen skolanslutrade men det hör inte till saken ^^)
Jag försökte iaf att inte tänka på det så mycket och det gick bitvis ganska bra. Och kul var det ju där uppe som fan! :)
Vi bodde i samma camp som jimmys vänner från eskilstuna, däribland Sverigemannen (aka Dennis xP) go kille det ^^
Det var party från när vi kom upp på måndagen tills på onsdagen som var sista dagen innan konserterna började! :)
Visst festen fortsatte men för vissa med mindre sprit än tidigare ;)

Torsdagens band för min del blev;
Satan Takes a Holiday - Dom sög så hårt att vi bara vände och gick typ sångaren lät ju som ett påkört djur :S typ ylade och gnyende^^
Pugh Rogefeldt - han var lite charmig.
The Hives - Lika bra som alltid! älskar dom <3 Pelle är så jävla skön!
Hardcore Superstar - såg dom från långt håll så fick inte rätta kännslan tror jag, dom kanske var bättre än det kändes som :S
Sabaton (som ersatte Opeth) - dom var grymma !
In Flames - Så jävla bra så det finns inte! C:

Fredagens band för min del blev;
The Hellacopters - (såg en låt sen va Jimmy tvungen att spy som tur va kom dom även till Arvika! C:)
Sex Pistols - Det var grymt kul att få se! Dock såg vi inte allt då vi skulle se Takida också!
Takida - Det var en härlig spelning man blev typ glad! :D
Millencolin - Dom har för evigt en plats i mitt hjärta! var så jävla lycklig när dom spelade Ray! <3

Lördagens band för min del blev;
Nationalteaterns rockorkester - Så härlig spelning!
Mimikry - Jag typ dog alla jävla minnen, jag började nästan gråta! :)
Mustasch - det var en härligspelning det med!
W.A.S.P - Så jävla underbart! <3
Lillasyster - Det var helt fucking underbart! Jag har köppt billjett till PIP bara för att få se dom igen! C:

Slutsats av PAL Helt underbart! <3 Blir lätt att åka tillbaka nästa år igen! :)

Skriver nog om Arvika imorron ist!
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0