Kyss ingen imorron som du kan kyssa idag!

En bra dag på jobbet, dagen började dock lite konstigt med en deprition från ingenstans som sen försvann precis i den stund när jag trodde att golvet kom närmare. Var sjukt nära att bara kasta mig ner på golvet och bara låta alla tårar komma... men varför? jag kan inte hitta ens en liten anledning till att det blev så?  Menmen alla depritonsattaker kan ju inte komma av någonting eller hur, skumt tycker jag iaf att det var :S
Det började en kille som hette fracis idag, det gjorde dagen mindre lång... allt gick snabbt och enkel man hade ju någon att prata med liksom :P  Kollade på hans schema också (ismyg (A)) såg ut som om han ska jobba ganska mycket och alla veckor jag har kvar wiiie dagarna kommer kännas mindre ihope! :)
Jaja satt och snackade igenom fika rasterna och lunchen ^^ haha men trevligt iaf! :)
Igår var jag med sötaste Sofia som åker till mitt älskade Paris på onsdag! :O jag vill såååå med! <3
Men jag jobbar iofs hade det ju inte gått iaf men jag vill! :D
Blir Kattis imorron efter jobbet! Mys! <3 saknar henne massor! (:
Och PIP blir ju med Emma och Robin och Adam och massa annat folk som tydligen också skulle dit! :)  roligt värre! <3
Men nu blir det ännu mer av lugnagatan här (det var lite ironiskt, tror aldrig mina syskon har skrikigt så här högt :S) xD

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0