Sol och bad!

Idag har jag solat och badat och tränat lite faktiskt belive it or not ^^ :P
Haha duktigt jag är inte helt frisk än men det kommer det kommer febern är ju typ borta nu iaf! hoppas att det blir sol imorron också :D älskar att va ute när det är så underbart väder! C:
Jag har komit på att jag nog är väligt lycklig just nu jag har allt jag skulle kunna önska mig förutom en sak men jag hoppas på att lösa det snart (A)
Sen skulle det ju inte va helt fel att flytta hemifrån heller men det kommer det kommer tids nog!  om ett år så skulle jag tippa på att jag bor i Stockholm eller kanske Göteborg. Kan ju hända att man hamnar utomlans också men det beror ju helt och hållet på hur det går för bandet och vart killarna hamnar, om ett år planerar jag att ha uppnått min dröm!
Och jag tror faktiskt att jag har en väldigt bra chans till att lyckas! Det gör mig glad! :D

Men ha en mysig kväll!
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Stockholm är en bra stad :) där ska du bo :)

2008-07-10 @ 01:47:39
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: Jo det klart :) men det är bäst att satsa på det ändå..

2008-07-10 @ 14:05:05
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Astrid!

härligt att du känner så :) själv så känner jag att jag inte kommer hamna ngnstans ><. HEJ MAXI ;P haha

2008-07-10 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0