Ett Projektarbete! :)

Mitt Pa blev av helt annan typ än vad jag fått för mig igår, idan så bytte jag ide tregånger och sen var det bestämt och nu är det inlämnat ^^
haha har vart helt inne på drömmar i en månad men nej nu blev det min egen väg till att bli manager som blev det stora arbetet ^^
Haha jaah typiskt mig att ta något helt annat precis innan jag skulle lämna in sa jag inte att jag skulle göra det till och med?  (:
så bra jag är .. tycker ni inte det ? haha ^^

Så idag fick jag även veta två betyg till 100 % MVG i UF blev det ;)
Och G i matte! underbart :) blev så glad att han undrade om jag värkligen hörde vad han sa xD
Typiskt mig lika glad för det lilla som det stora ;)  haha - Du är medveten om att du mycket väll kunde ha legat på mvg? om du bara hade laggt ner mer tid på matten! - jaah självklart! (Sa jag med världens stösta smile och stutsade ut ^^)
Haha han såg lite förvånad ut ^^

Efter det så var det en stunds skrivande på ideskissen och sen in till stan där jag träffade Kattis som btw fyller 18 idag! Grattis gumman! <3
Gick på stan med henne en stud träffade lite folk och hade allmänt mys! Vi tog fyra bussen hem och nu sitter jag här! ^^
ska gå ut i solen en stund och ta ikapp brännan, är massa brun på ryggen och typ likblek på magen ^^  mums! xD

Någon som känner att den vill komma hit och massera min nacke?  xD

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-02 @ 17:10:58
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas att du får en bra tisdag :D

2008-06-02 @ 20:16:04
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: Erik Keding

Grattis till mvg ;)

Svar: Kul att du skulle sakna min blogg.. men det finns saker som stoppar mig från att skriva..

2008-06-02 @ 20:29:45
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Erik Keding

Svar: Det finns speciella orsaker till att jag tänker sluta.. men jag kan inte skriva om varför1

2008-06-03 @ 17:03:00
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0