Ge mig måndag! Ge mig festival! Ge mig kärlek! Ja ge mig allt jag vill ha! ^^

Haha igår jag säger bara det var med Emma och det var mys som fan! :)
vi doppade frukt i choklad! Mumsigt! <3
Sen drog jag in till stan var där en timme ^^
Träffade tre go killar från Deje som kände Mirja i min klass som e uppe i norrland! <3 sååååå mysigt dit upp vill jag åka igen någon gång i mitt liv :)
Älskade det! <3
Det var trevliga killar iaf dina vänner mirja! :)
Sen träffade jag n annan fillur satt och pratade en liten stund. sen drog jag tillbaka ut till ön! :)
klockan var över tre när jag kom hem^^  haha hur lyckas jag xD
Haha jaja nu ska jag iaf åka till Louise på tjejmiddag! MYS som fan! <3
Men jag läääääääääääääängtar som tusan tills på måndag = FESTIVAL PARTY FOLK OCH MUSIK i massor! <3

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du var väldigt go o trevlig du med :)

2008-06-22 @ 15:46:14
Postat av: Erik Keding

Detta lät ju bara helt kanon! :D

2008-06-22 @ 19:46:17
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0