Jag trodde att det var över nu?

Asså tre år senare yey bra tillfälle att ringa och förklara sig ?  öööm jo visst .....
Du sabbade mig totalt då... du förstörde den jag var, visst kanske var det inte bara dåligt men ingen ska bli behandlad så...
IGEN!!!
Jag är en mycket starkare person idag än vad jag var då, det är sjukt vad mycket du påverkar mig jag mår illa och blir helt stel om jag ser dig, jag får ont i magen när det är någon som liknar dig, det obehag jag känner för dig kan jag bara gämföra med hur jag känner inför en annan person och det är inte positivt menat.
Jag vill aldrig se ditt nummer som avsändare till sms igen jag vill aldrig att du ringer mig igen jag skulle helst av allt vilja slippa se dig någonsinn igen, att jag svarade igår efter tre år var inget som du ska ta som något annat än att det räcker nu... jag fixar inte mer ... nästa gång är det polisens nummer jag slår efter att jag tryckt bort dig...
Det här slutar här inget mer ... aldrig mer ...
det får va nog nu
jag orkar inte förstå det snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0