Panik!

Asså inte undernågra omständigheter över huvudtaget så gör man så med en annan människa!?
Det finns inte i min värld att man gör så eller ens kommer på tanken att göra så!
Då är det något som är fel!
För fan inse det någon gång, man gör inte sånna saker och sluta med att bortförklara allt och skylla det på någon annan!
Kan ni inte fatta att det är något fel hon behöver fan hjälp!
Jag gillar inte att det är så och jag hatar att ni inte ser det eller att ni ignorerar det eller vad man ska säga att ni gör ...
det är inte normalt! snälla förstå det nångång...
jag klarar inte av allt sånt här längre jag vill flytta!
Ge mig en lägenhet istan någon? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0