Sägfestivalen! Arvikafestivalen! <3 MUMS C:

Japp idag var det säg-festival på skolan lite najs fast jag stannade inte hela dagen, såg The Bright! ;)
Riktigt goa grabbar det! (:
Sååååååå charmiga ^^

Sen så var det jätteblåsigt och jag som hade tänkt att det skulle va varmt hade ju inte på mig mer än kortbyxer och en tröja ^^
haha jaja men nu har jag köpt både kött och jordgubbar tills ikväll! :) MUMSIGT! C:

Imorron så är det klass-dag med Mp2A på skutberget massa mys 10.30 skulle vi ses ^^ jag ska åka moppe enligt min plan hah har bakat massa goda muffins tills imorron också ! (:
Det kommer bli mysigt som fan! :) jag ska på möte sen på eftermiddagen också med orkan jag kan säga att tre jaah nästan FYRA band är klara! Duktiga lilla jag har nämligen bokat två band på två dagar! :) och har ett till på G!!
jag känner mig bra! ^^

Efter det så ska jag iväg och skriva kontrakt med ett av banden kan inte säga vilka dom är riktigt än ;) men ska iaf fixa till det imorron! (:

Men nu blir det leta efter böcker och byta om lite så ska jag med bussen 20 över 6 sen! :D

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Säg festivalen? :S vad är det för någon? aldrig hört talas om...

2008-06-10 @ 20:50:11
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0