Dag 2 och 4 :P

Dag 2 på UNO!
Idag så var det trevligt, jag började havl tre och blev kvar till halv nio!
Det var en trevlig pojke där och gjorde screen-tryck hela dagen ^^ han kom vid halv fyra och var inte ens klar när jag gick^^
Men det var najs, han gick på tingvalla och tröjorna var till hans UF-företag!
Senare så dök hans flickvän öpp så då satt jag och pratde lite med henne och försökte förstå mig på en rit-platta (?)
*en sån till datorn ; )*
jag har fått lite uppgifter och saker att göra .. så imorron ska jag börja fota x)
Det är najs!

Dag 4 i LLL´s liv ; ) (LLL= Lilla Lillebror Lucas Påhittat av Lilla Lillasyster Lovisa)
Jaah helt ärligt så vet jag inte vad som hänt i hans liv idag har knappt varit hemma eller vaken idag så ;P
men han har iaf haft en dag ensam med mamma och pappa ; )



Ursch vad jag saknar allt folk på skolan! Kom och hälsa på mig! <3
imorron slutar jag fyra och på torsdag slutar jag vid åtta på kvällen x) och fredag så e det fyra igen :D

Nu blir det dags för mig att sova tror jag! :P
Imorron så börjar jag vid 10 ^^


Pusspuss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0