Dag 3 och 5 xD

Dag 3 på UNO!
Började tio idag det var skönt att komma upp och igång .. men iaf älskar att det är som morron i morrn (A)
jag gjorde lite smått och gott idag på förmiddagen så var det ett möte det var mysigt! sen va det lunch och då va jag och köpte en sallad och fixade lite hemligt tills älsklingen fyller ; )
Det var kul får se hur det blir när det blir klart! *nyfiken*
på eftermiddagen så satt jag mest och pratade med folk om olika saker och la in bilder på datorn ; ) det var najs!
Sen när jag slutade vid fyra så bar det av till Dialon kollade om jobb det gick inte så det blir på måndag efter mötet kanske om jag hinner då ^^
Jag gick och köpte kakor och cola, sen bar det av ut till zakrisdal ist xP
Lyssnade på när pojkarna spelade, det är alltid lika soft (inte slött utan gött, missförstå mig rätt^^)
Vi fikade och snackade lite, blev lite små orolig för Linus röst hoppas den håller på Lördag!

Då har The Combination spelning på UKM i Forshaga! Be there!

Dag 5 i Lillebror Lucas Liv!
Just nu är lillebror bara söt och trött! Han sover nästan hela tiden och annars äter han :P
Nej inte riktigt kanske, men nästan.. jag höll i honom idag en ovanlig sak (A)
hehe ne men har faktiskt inte hållt honom mer än en kort stund efter att han kom hem.
Men han är helt otroligt söt! När han blir lite större sen så kommer han att hamna framför min kamera! :)
Och antagligen Lindas med ^^



Saknar faktiskt allt folk i skolan! <3
Hälsa på mig FFS! Imorron slutar jag åtta! :P
kanske kommer förbi skolan innan jag börjar får se...beror på hur bra bussarna går och om jag orkar gå upp ^^
Astrid DU och JAG ska åka och käka på Subway i April har jag bestämt ! ; ) Så nu vet du det :P

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Astrid ;D

hahah, i april ? :O ska jag hålla mig så länge .. jaja, bara för din skull (a) tur att jag fyllde lilla kistan med en god sub idag då :D haha, din favvis bidde det! Saknar dig min pudding puss

2008-03-06 @ 20:22:37
Postat av: Suchi

hihih ;) aaw ;)
jag saknar dig med som fasen! Men vi kanske ses imorron ska till skolan och luncha ^^ :P
Pusspuss

2008-03-06 @ 23:36:54
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0