Dag 4 och 6!

Dag 4 på UNO
Idag började jag halv tre, satte mig i designen på dirren... pillade och plockade lite och sen bidde det TÅRTA Binar (heter han så tro?) fyllde 23 i onsdags! Grattis till honom!
sen va det tillbaka upp och pilla och plocka, fast mer exakt så rengjorde jag stämplar! vilket helt ärligt var lugnande ^^
satt med det nästan tills jag slutade!
Sen stod jag och pratade lite med Linda innan jag gick, så jag ska måla imorron! :P
Sen åkte jag bil hem med jimmy och hans mamma (Pia) det var trevligt min bejb "glömde" att släppa av mig så jag följde med hem till honom och myste en massa ist (A)

Dag 6 i LLL´s liv!
Imorse (vid 11 ..någonting) så kom pappa hem med ett paket till Lucas och gess what?! det innehöll en BILBANA ^^ haha lol!
jag skrattade en massa när malin lite ironiskt påpekade att Lucas är inte ens en vecka gammal! ^^
Men då sa pappa med ett finurligt flin .. "Det är ju bara en åtta!" ^^
haha ASG ! :P

Sov gott alla läsare små! (Tänkte skriva en dikt till er men det är ju tanken som räknas (A) ^^)
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0