dag 6 lite sent ! xD

Dag 6 på UNO!
Måndag var det igår ^^
dagen bestod av arbete på postern inför School of Rock - workshopen som ska vara på uno den 27/3!
lite kul :P
satt och pratade endel med John Mehler om det, det var trevligt!
Kämpade även på med monterförberedelser!
det kommer bli mysigt där kan jag lova ! :P

Efter "jobbet" var det möte med orkan! najsanbajsan!
sen bar det av till mitt andra testjobb...fast det klarade jag inte så länge eftersom jag hade lock för örat.. menmen nästa gång blir den 19 :P

Sen åkte jag hem jobbade mer med postern och sen var det sova ! ^^



Idag börjar jag halv tre! :D wiiie! jag <3 sovmorron!
fast den lyckan varar inte länge ^^
imorron ska jag upp vid sex eller nåt !
Då e det mässa! (På universitetet i Karlstad!)
Ni måstemåste komma och titta på den fina montern!

image11

Pic Write - UF
Ni får gärna köpa ett ex av boken när ni ändå är där (A)
100kr (vi tar inte kort ^^)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0