Dag 7 OCH IMORRON ÄR DET MÄSSA! <3

Då ställde jag nyss klockan på 05.00 oooh det gjorde lite ont i mig .. ska strax sova ^^
Men först måste jag skriva ett inlägg om min dag (tro det eller ej men just att jag skriver om min praktik gör jag pga skolan xD)

Så Dag 7 på UNO
Idag var det sovmorron älskart! <3
började halv tre ;)
har inte gjort värst mycket idag bara en poster... men det tog en stund... fast ganska nöjd blev jag!
fast så är det ju alltid med beställnings jobb kunden vill så .. men jag vägrar ^^ hah nje inte riktigt kanske men men ni fattar xD

På förmiddagen idag så var jag på skolan! Hämtade lite utav böckerna till mässan! :) och ett runt ståbord! <3
me love it! sen köpte jag en jättesöt svart skål! Och en kul rosa bok! allt så klart till våran underbara monter som alla måste se! :)
So Be There! <3

Men nu ska jag säga hej till kudden!
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0