Du och Jag mot världen! ... men vad hände med fikat?

(inlägget jag skrev igår men som inte gick att ladda upp :S)

Det jag pratar om var tio år sen, allt var nytt och kul!
Vi hade nyss börjat skolan du och jag, vi var som natt och dag fast ändå bästa vänner.
Jag började tänka tillbaka på allt det förut när Lovisa kom hem, hon hade sovitöver hos en kompis!
Vi sov nästan aldrig över, vi var ju grannar ; ) Men de gånger som vi sovöver så var det alltid jagt som sov hos dig...du vågade inte sova borta... eller iaf inte hos mig och vem kan egentligenklandra dig? Det var ju knappt så jag ville sova hos mig alls!
Du var den söta lilla blonda tjejen som alla ville va som alla ville vara kompis med, och jag var det lilla jobbiga tysta tjejen som ingen ville ha att göra med alls! Men ändå stod du där och var min bästa vän!<3
Jag har så många minnen från den tiden! Och jag brukar sitta och tänka på det ibland... för vad var det egentligen som blev fel?! Jo det var säkert jag som klantade mig på något sätt, men iaf vad var det som hände?
Det har hänt att jag tagit upp telefonen och slagit ditt nummer, men jag har aldrig tryckt på den grönaluren...
När vi var små då var det du och jag mot världen, med gumman vad hände sen? saknar du mig också... eller är jag bara fånig som saknar den som just då var den enda jag hade?

Om det nu skulle va så att du läser det här, så har du nog redan gissat att det är dig jag menar?
Har du kvar mitt nummer?
Du kan ju slå en pling, så skulle vi kunna ta den där fikan vi pratat om varje gång vi pratat de senaste åren ; )
Jag saknar dig min vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0