Hemma igen!

Detta har varit en fett najsig dag!
Jag är nu hemma från banketten, det var trevligt "pölsa" som var konfransier (eller vad det heter?^^)
och idag har jag hälsat på två ganska kända fillurer :P
Den ena Bert Karlsson! Han fick en Flyer utav mig om boken ^
sen när jag satt på McDo så satt ingen mintre än "tjipp, tjipp här kommer hajk" där och glupsade i sig en bigmac tror jag det var (?) han hälsade på mig :S så jag nickade lite fint tillbaka :P
sånt e ju alltid lite kul! :)
men nu ska nog jag sova ;)
bilder från dagen kommer imorron eller nu :P
får se vad jag orkar!

Pusspuss <3


 Blir en bild (på boken!) iaf resterand kommer upp imorron ;)

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0