Jag ÄLSKAR Dig! <3

Älskling, jag har legat i badet i nästan en timme .. och de flesta av mina tankar har varit på dig!
Det var ett och ett halvt år sen som vi träffades första gången, imorron <3
och vi har vart tillsammans nästan lika länge, och vet du?
Jag tror att jag älskar dig ännu mer nu än vad jag gjode förut!
DU är en helt otroligt underbar människa (L)
DU får mig att le genom tårar, DU får mig att klara av saker jag inte hade klarat annars.
Utan dig så hade jag nog fortfarande bott kvar hos mamma, och ärligt jag tror inte att jag hade överlevt det länge till..
jag hade aldrig klarat av och ta det steget om inte du funnits där för mig, eller kanske inte funnits där för mig... :S Du vet vad jag menar ; ) *ler*

Det jag försöker få sagt är att jag är dig evigt tacksam och jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0