Kärlek <3

Det är kompliserat, denna kännslan som alla skulle ge vad som hellst för och samtidigt inte vill veta av?
starka helt otroliga känslor som man älskar när dom är besvarade!
kännslor som ställer till med så mycket, även när man vet att det kommer inte hända någonting och man kan lita på någon hur mycket som hellst men sen när man står där och denna personen gör något man tycker känns jobbigt då blir allt ännu värre... ?
man får bilder man inte vill ha!
men sen så vet man vad knäpp man är, man måste i den stunden lära sig att bita ihop för det är ju ingen fara inte egentligen. (och inerst inne så vet man det) Det som skrämmer mig ligger egentligen inte alls i det... varför måste jag vara allergisk?



Men kärleken är underbar med dig!
när du hållerom mig så känner jag mig hemma, då mår jag helt bra! När jag står tätt intill dig så ler jag från hjärtat!
så vill jag alltid känna DU är underbar! <3

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0