Lusen, Lorten och Pölsa!

Ooooooh jag börjar bli sjukt nervös!
Ska va med på tv ikväll! i 2:an på eftersnack, det där programmet med Björn Starrin (Stämmer det nu sofia? :P) även kallad Pölsa (Ni vet killen utan hår med film kameran i smala sussie!)
Där ska jag va med iaf ; )
Ikväll 22.25 (?) eller iaf runt halv elva (A) ^^
så då måste ni titta på tvåan allihopa! (eller kanske inte... eller jo förrästen det måste ni! ;P)
Men nu blir det att göra sig i ordning ; )
Ge mig en lyckospark nån? ^^

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Sofia das Besserwisser!

Haha, det ska va Björn StaRRin ;)

2008-03-26 @ 23:54:35
Postat av: Suchi

Svar:
haha och man tackar var extremt osäker så det slutade med att jag bara skrev något ^^ xD

2008-03-27 @ 13:06:41
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0