Men snälla jag orkar ju inte :S

Ibland så förstår ni inte alls... ni tycker att jag inte gör någonting på dagarna .. och kanske har ni rätt ... men jag är en grubblare och just nu har jag mycket att tänka på! det tar tid och kraft och på detta så är jag sjuk eller iaf påväg att bli!
Jag orkar inte städa huset åt er också ?!
Men varför kan ni inte bara försöka förstå och låta mig va ibland?
Jag kan ju ta mig fan inte va perfekt! Fattar ni ens vad ni begär utav mig... ?
Det är en orkan i mitt huvud just nu! En orkan med allt jag måste göra tänka på och allt som händer alla saker som måste få en lösning!
Enda gången jag e lugn och slutar tänka är när Jimmy håller om mig! <3
Men snälla människor släpp mig en stund och låt mig va tills jag har löst allt!
Jag må va knäpp och helt dum i huvudet men mitt problem ligger inte hos mig, det ligger i andras problem iaf just nu... mitt största problem som måste lösas snabbt som fan ligger i en person som jag känner ansvarför utan att jag egentligen behöver det! Men mitt liv kommer först efter att jag hjälp denna personen med sitt problem som denna säkert inte ens vet om är ett problem iaf inte än...!
SÅ NEJ JAG HAR INTE TID ATT STÄDA, ALLA MÅSTE MÅ BRA FÖRST!!!

Men det förstår inte ni ...
Okej det här låter sjukt det hör jag själv, men jag måste agera jag klarar inteav att titta på när folk får sig själva att fallasamman! 
Är det okej för dig?!

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: pappa

Vi begär inte att du ska städa huset åt oss men kanske hjälpa till lite nån gång vi orkar inte heller med allt... ;( vi ska ställa upp vid minsta vink som taxi, med övningskörning (blir inte så ofta) fixa så att det finns mat hemma se till att familjens datorer fungerar hålla ordning på 5 barn (alla sköter sig inte skälva hmmm ingen sköter sig helt själv) Alla äter i köket som blir en katastrofplats väldigt fort om ingen bryr sig om att plocka ur/in i diskmskinen dammsuga varje dag m.m. för att inte prata om toaletterna som börjar gro igen pga att vi inte hinner/orkar/är sjuka/mår dåligt/inte kommer åt för att det är upptaget av 7 personer förstår du vad som krävs av dina "vuxna" i din närhet jag har värk mor ammar när ska vi hinna sitta ner och fundera och hjälpa dom som vi tycker behöver hjälp om inte vi får lite hjälp inte bara av dig utan av alla boende i detta hem tur att det inte bara är ett hus vi älskar dig men vi behöver ockås lite hjälp
// ett skrik på hjälp från hjälplös pappa som du får att tro att han är hjärtlös

2008-03-19 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0