Är det bara jag?

Ni vet den här känslan av att gilla när man får en blick av någon även om man vet att man aldrig skulle våga berätta för någon att den blicken betyder sååå mycket?
Nej kanske inte jag visste inte heller om den känslan förut... men nu vet jag... och du kommer aldrig fa veta vad glad jag blir när du ser på mig... för jag skulle aldrig våga (A)
Däremot om du skulle chocka mig, säga något jag aldrig förväntat mig höra från dig, eller göra något som förvånar mig... så kanske.... men bara kanske ...
Jag har gått och blivit feg?  kanske... men jag vill nog inte att du ska veta, för jag vill inte att det blir nått annat än det är nu .. iaf inte om jag tar det steget... Jag kommer nog inte att ta det första steget någonsin inte i ett sammanhang som det här, inte igen... iaf inte nu.
Och ändå kan jag säga du skulle kunna få mig så lätt! Men det får du aldrig veta, för jag skulle nog inte vilja på riktigt.... det skulle va elakt mot dig för jag ser hur det skulle sluta ... men om du förvånar mig om du chockar mig... om du gör något jag aldrig skulle kunna få för mig eller förbereda mig på då kommer Jag falla så hårt och jag tror att det isf skulle kunna sluta på ett annat sätt än jag tror nu... men det är som det är.
Och ingen inte ens du kommer förstå vad jag menar med allt som jag skrivit här... förstår du så kommer du nog att förvåna mig... kanske? Jag tror att jag gillar? dig du gör mig nyfiken! <3
Vad vill jag egentligen kan någon berätta det för mig?
Vad vill jag med dig vad vill jag med honom och vad vill jag med henne? 
Vem är du? Vem är han?  och Vem är hon?
Det måste dröja ett tag innan jag vill något alls jag har bestämt det...
Vad är mitt mål och vad är min dröm? (:
Känner du mig, känner jag mig?
Att flumma det funkar ibland, jag hoppas och tror på att en dag så kommer jag att tas med storm, tappa fotfästet, slitas från marken och chockas, och ärligt det kan bero på vad som hellst men det måste hända något! :S



Jag är flummig just nu men jag är glad, några kilo har gått och gömt sig, dom får ta och komma fram igen tycker jag för sånt e jobbigt!
Jag vill inte såra någon och aldrig vill jag såra dig!
Min kärlek är din och det vet du så väl! <3
Jag släpper dig mer och mer för varje dag , men snälla be mig aldrig att släppa kärleken det kommer alltid att finnas där på ett eller annat sätt... du är den enda som förstår mig till 100 % den enda jag känner vet precis allt om mig! (: Du betyder mest så lämna mig aldrig helt (A)



Va möte med orkan igen idag då, var lite att gå igenom om två veckor ska jag ha två band bokade!
Känns bra nu känner jag att jag har koll :)  bra det!
Så ska ringaringaringa massor imorron när jag kommerhem! :D



Men nu så blir det nog mer plugg och skrivande av personligpresentation till orkans hemsida! (A)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

vem suchi?! :D vemvemvemvem eller ja, vilkavilkavilka ;)
tell me (a)

2008-05-22 @ 22:12:09
Postat av: Madde

hihi, jag tror jag vet lite vad/vilka du menar nu efter vår pratstund förut (A)

2008-05-22 @ 22:17:58
URL: http://miinimuffin.blogg.se
Postat av: Erik Keding

Du det va inte ite du hade skrivit... vet knappt vad jag ska ta och kommentera :D haha..

2008-05-23 @ 21:04:44
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0