Du var aldrig redo...

För mig mina känslor du var aldrig redo att känna lika mycket som jag, jag har insett vad som står i våran väg du vågar inte lita på att någat kan vara för evigt. så gör inte det. men jag kommer alltid att finnas här! Jag lovar att den dagen som allt tar slut så ska jag sitta där, och va din vän. Du betyder allt för mig och ingen kommer någonsin få veta så mycket om mig som du vet. Du är den enda som verkligen har sett och förstår varför jag är som jag är varför jag inte vill prata med henne mer än jag gör och varför jag flyttade ifrån henne och lämnade allt.
Så kan du lyssna och förstå trotts att du och jag inte längre är? Jag behöver det, det är bara du som vet.
Jag behöver din tröst, förstår du det? Jag vet inte, ibland så verkar det inte så.... du finns där för en sak men jag behöver en annan... :/

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0