En dag kvar.

Japp sen e det lördag! :)
Och då kommer du och då är det spelning!
Ska bli sjuktkul att träffa dig hur länge är det vi har pratat egentligen typ 7 el 8 år?
Heltotroligt! Tänk att kunna hålla kontakten sålänge utan att man har träffats en enda gång! (:
Det e tufft. Jag skulle aldrig kunna förneka att jag gillar dig sådär lite grann men jag har ju aldrig träffat dig .. så nervös är jag .. helt sjukt!
Man får väll ta dagen som den kommer, kul att träffa dig ska det iaf bli! :D
En hår färgning kommer även att ske imorron!
Intressting haha blir blondare och mörkare i underhåret :P som jag sagt att jag ska göra ett tag imorron händer det då (A)
Sen till hösten så blir jag mörkare igen, det är mina planer för mitt hår and than you know that xD
haha
ska iaf duscha nu, och ska jag rita lite i flash och mejla till calle ! :) och så blir det nog massa ritande i flash under helgen (A) och imorron kväll då jag inte kommer att vara på lektionen imorron så får jag se till att ta igen det för gruppensskull ! (:

Pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0