idag ... komiskt är ordet?! xD

HAHA .. dagen börjar med att jag vaknar .. och somnar om .. sen vaknar ich ligger kvar pappa kommer och frågar när jag börjar och jag svarar lugnt att bussen går om 20 min ... DANM just det nationelltprov i engelska var det ^^
Upp och frukost fem minuter senare dusch .. och sen händer det som inte får hända en stressig morron! Jag halkar i badrummet och slår mig helt fördärvad ^^ haha nästan iaf! slog i huvudet först men det gjorde inte ont så länge jag såg ju min tååååå sen! eller jaah vad som var kvar utav den ;O
haha nja så illa va det nog inte men uppfläkt och blodigt vart det iaf :(
sen så konstaterade jag att jag kommer missa bussen :O 
då såg min kära pappa mig äkliga tå och sa att "jag kör dig till skolan" .. min dag var räddad! :D ^^

Haha okej det var lite komiskt ? tycker jag (A)

Sen så vart det ju prov och sen slutade jag dock så var jag kvar på skolan till tre iaf ;)  då jag skulle på massage idag! :D
Jag var i himmlen i 50 min kan jag ju meddela! så avslappnad har inte jag vart sen jag fick orgasm sist (A) ^^

Haha det var ju ett tag sen ^^

men nu ska jag mejla och sen blir det dusch och sängen tidigt idag :D

måste bara hitta passet först! :O i all denna röra :S wish me luck i nead it! :D

Haha sov sött alla gulliga läsare som till min stora glädje har ökat! Kul att ni gillar det jag skriver även om jag inte alltid förstår varför ni inte lämnar mig :S ^^ :D
En mer förvirrad och splittrad person får man leta efter ! xD

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du kanske fick en orgasm under massagen ;)

2008-05-15 @ 21:53:02
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0