Imorron!

Då blir det en hektisk dag så det ska bli skönt med sovmorron! :)
känner att jag måste va sminkad imorron också :O 
men det borde jag hinna :P  börjar ju 11 ? :P
Vi ska ha grupp prov i matte ;O  Tycker seriöst synd om Klara och Marcus jag kommer ju inte va till någon hjälp alls har inte ens öppnat boken sen i höstas nångång :S
Måste fan börja plugga till slutprovet snart det här går utför ... men man kan ju inte va bra på allt! eller ens orka med allt ! så det så! ;)  det är mitt nya motto! ^^  Jag har ju ett mvg iaf det duger gott för mig! ;)
Men nu blir det nog sova! faktiskt trotts att jag somnade i solen en stund förut! (tur att jag låg på mage xD)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Hinner du inte när du börjar klockan 11 är nått fel :P

2008-05-08 @ 08:23:09
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0