jaha... så var det denna dagen igen....

Jag hatar morsdag!
Känner mig som den största idioten som finns ...
Ska iaf bort till mamma snart och säga grattis och du är en bra mamma osv .. som alltid .. men det jag egentligenskulle vilja säga är -Titta mamma jag blev en bra person trotts allt som du utsatt mig för!
Vad hemskt egentligen .. jag vill också kunna älska min mamma ... det är en sån där mysig sak som jaah det ska va så helt enkelt .. men ofta .. nu är det såhär och jaah hon får njuta av den tyden som är innan jag flyttar härifrån... för efter det så vet jag inte om hon kommer höra ifrån mig så mycket alls :S

Ha en bra! Och älska alla mammor som är värda att älskas! (:

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0